duminică, 5 iunie 2011

Leapşă gen/

1. Go to the fourth folder in your computer where you store your pictures. (nu trisati!)
2. Pick the fourth picture in that folder.
3. Explain the picture.
4. Tag 4 people to do the same



haa, nu va zic care-s. :)) gen poza de la banchetul dupa care 2 zile m-am tarait prin casa/


Zi-mi ceva despre tine. Gen cum te cheama, cati ani ai...

-  Lazar Andrada, numele complet, in septembrie fac 15 anisori. imi plac animeurile. ha/


Ai porecle? Care?

- aa.. Kira? poveste lunga, poveste lunga.

O melodie trista, una perfecta si 3 care iti plac mult.


 Greu, greu...
Melodie trista: Christina Aguilera - Hurt
Perfectă : nu mai stiu cum se numeste, dar e cea de aici(click).  whaaaaat?o.O
Alte trei : Nana - Rose
              Portishead - Roads
               Cargo - ziua vrajitoarelor 
o, vai, si cate ar mai fi.. :))

Ai animal de casa? Care?

- nu, nu am. mai intai sa invat sa am grija de mine. 
               

Daca ai avea un serial TV cum s-ar numi?

- bleah, chiar nu m-am gandit... gen Fuck bitches, eat Nutella. si-ar fi sponsorizat, evident, de Nutella. :D


Primul citat care-ti vine in minte. Nu trisa, fara Google!

- 'scuzati-ma, nu sunt un mort de buna companie'- Sartre


Desenul animat preferat din copilarie:
- Tot Scooby Doo 


Iti place inghetata?
- Mult. Sa nu fie de menta sau fistic/



Ce alt nume ti-ar placea sa ai, daca ai putea avea altul?
- Nu pot sa cred... De mica mi-a displacut 'Andrada', dar acum nu l-as schimba. :))



Zi-mi un banc!

El si ea pe marginea prapastiei. Ei ii  e cald, el ii face vant.

Următorii 4 :
Anne
TED
Trubadurul vesel
Jimmy? :d
(bla, bla, am ales ca trebuia sa aleg. o poate lua cine mai doreste)

7 comentarii:

Unknown spunea...

foarte tare bancul :))

TED spunea...

esti roza!

Kiraa. spunea...

@Blair: hehe :d
@TED: lasa ca-s roz, asta e. era culmea sa fiu in negru si la banchet =))). uita-te numai ce micuta sunt T^T
chiar si cu platforme :-L

Aryna spunea...

Pana si raspunsurile la leapsa sunt adorabile! Presupun ca stii deja ca scrii intr-un mod special, foarte frumos.. si daca stii, o sa-ti mai repet. :"> Felicitarile mele multe, multe, multe si sa nu renunti la scris, iti iese de minune! >:D<

PS: si porecla asta a ta, e adorabila si ea. ;;)

ivoire spunea...

mi-a atras atentia ca ai la carti favorite mecanica inimii.
din ea am dat eu citat de curand:)

Kiraa. spunea...

@aryna: vai, e tare magulitor ce-mi zici. >:d< si nu, nu cred c-am sa renunt la scris, imi face mare, mare placere. multuu pentru tot. :*
@Cafeaua: chiar, mare pacat ca nu mi-a venit in minte un citat din ea, mi-a placut mult cum a fost scrisa. chiar ma gandeam sa-l mai citesc pe Marhias Malzieu. :)
@29decembrie: mi-a placuta leapsa primita :*

29 decembrie spunea...

mi-a placut bancul:))