duminică, 19 iunie 2011

sufletele știu să fie de noi



- Mai știi când
la începutul zilei
ne aruncam sufletele 
în ploaie,
să le culegem apoi
pline cu noroi
din bălți?
Știu că le sărutam apăsat
unul pe al altuia
și le tot spuneam
cât de mari, frumoase
și încăpătoare
s-au făcut.

- Iar eu tremuram
de emoție,
pe când tu de sete,
de fiecare dată când îmi spuneai
că ți se usucă gâtul
când te numeam,
spuneai că-mi simți vocea
din cerul gurii,
până în vârfurile degetelor,
și iubeai.

- Îmi plăcea când insistai
să nu credem în despărțiri
și felinare,
îmi tot repetai
că ai cea mai frumoasă
continuare
când stăm talpă-n talpă.

- Dar am crezut în suflete...
-mare prostie-
Și iată-ne pe noi acum
aruncați de ele în ploaie,
așteptând să fim culeși
din bălți,
eventual lăudați pentru cât de
mici
șinumaibunidesuflet
ne-am făcut.


17 comentarii:

Laav. spunea...

Me Gustaaa:x:x
Again..and again..
:D
Deci prea genială !
Şi când am zis că tu eşti inspiraţia mea de când mi-am tras si eu blogulets, n-am minţit !
Eşti un geniu-geniu-geniuuu, sugar ! :*
Dă şi mie nişte genialitate :o3
:)) anyway..
Bravo, încă odată! :*:*
<33

Blitzbrieg Bøp spunea...

Foarte tare ;)

Jimmi spunea...

'sufletele știu să fie de noi'
titlu
pentru că am tendința să o interpretez în paralel cu cea dinainte
oricum,ceva relaxat,romantic..e plăcută. frumoasă. dar mi-e dor de ceva de-al tău care să șocheze:)

Jimmi spunea...

also, nu stiu de ce, iubesc acel 'stăm talpă-n talpă'. atât de carnal și o frumoasă metaforă a contopirii. o altă formă de androgin as putea spune...:))

Jimmi spunea...

p.s: codul de verificare la comentariul anterior a fost sayshitt =)))

Anca-Ioana Sandu spunea...

ştii cât iubesc strofa aia? ştii? îţi zic eu că nu ştii! :*

Kiraa. spunea...

@Laav: săru' mănuşiţile :*

@PortocalaAtomica: mă bucur că ţi-a plăcut :)

@Jimmy: am să-l folosesc, alte idei încă n-am primit, merci. mă bucur să aud că șocam, cum s-ar spune, dar nu știu care dintre postarile mele o făceau... cât despre acel vers, a plăcut mai multora, și-am fost tare mandră. :))
p.s.: AHAHAH =)))))))

@Anne: aww, țiușcăăăăă :*

octavian spunea...

@Anca-Sandu: stii cat se bucura cand vede ca are comentariu de la tine? (de la tine si alte inca 3 sau 4 oameni frumos, cum ii numeste ea) stii? iti zic eu ca nu stii! :*

Anca-Ioana Sandu spunea...

@ octavian: ştiam, ştiam, dar merci că mi-ai făcut seara mai frumoasă :))

Trubadurul Vesel spunea...

poate acum crezi că a crede în suflete e o prostie , dar fiecare are perechea lui !

29 decembrie spunea...

am ratat postarea asta.
cat ma enerveaza blogul ca nu actualizeaza cum trebuie.. ahhh

29 decembrie spunea...

si da,
imi place postarea asta :)

Kiraa. spunea...

aww :))
si merci :*

TED spunea...

imi place.

grig spunea...

eshti parca facuta pentru blogging.
Daca nu aveai aceasta cale de refulare sigur aveai 15 carti publicate !

Kiraa. spunea...

@grig: merci, chiar imi place ce fac. ma bucur ca si tie. :) cat despre carti, ai exagerat, dupa mine. dar apreciez ce-ai spus. merci din nou. :)

Anonim spunea...

Absolut genial :x