marți, 15 martie 2011

Vreau-să-nu-am-nevoie-de-dovezi

Ăsta ar trebui să fie un loc unde aș putea spune orice, oricând, fără să-mi fie teamă că ar fi citit de ochi străini. Dar uite că nu e. Mă rog, nu asta voiam să scriu în postul ăsta. Inițial voiam să-ți reprosez faptul că din nou m-ai făcut să mă simt rău pentru faptul că mă pot baza pe ea, pentru că-mi spui că-mi dă doar impresia că nu i-aș fi un ghipme în coaste, și că mă înșel, că defapt nu mă vrea. Dar eu o iubesc atât de mult că-mi dau lacrimile când realizez, singură fiind în fața monitorului, ce-mi spui, cât de ușor îi pângărești vorbele și intențiile de viitor ce eu le vreau a fi sincere. Nu spun că într-o oarecare măsură nu ai dreptate, dar chiar vreau să fiu egoistă de data asta, vreau să fiu cu ea, și peste ceva timp să-ți pot demonstra că ai greșit în privința și dorințelor ei, dar mai ales, să-mi demonstrez mie că a fost nu o prostie, dar o mare greșeală să mă îndoiesc de ea, ea pentru care nutresc cele mai concentrate și vreau-să-fii-cea-mai-fericită sentimente ce vreodata le-aș putea concepe pentru cineva. Mi-ar plăcea la fel de bine, tot datorită faptului că ai eclipsat și bucata asta de amintire, ca amalgamul ăsta de confuzii și gânduri de nu-mă-vrea-în-preajma-ei-pentru-că-vrea-o-viață să moară în chinuri, să nu mai pună sentiment în pieptul meu. Vreau să fiu egoistă de data asta și să nu am nevoie de prea multe dovezi care să-i susțină sinceritatea vorbelor. Am să te țin multă vreme minte pentru că mă faci să mă gândesc că e vina mea că mă îndoiesc de o persoană atât de protectoare și iubitoare, și atentă, și tot ce am visat vreodată. Și nu spun asta doar de chestie, pentru că de atâția ani n-am simțit pentru nimeni, și nu exagerez, ceea ce pot spune că simt pentru ea. Și azi când mi-ai vorbit astfel despre ea, ai văzut clar că o apăram și te contraziceam, poate poate te îndurai să-mi stringi chibritul din gât. Ah, și chiar nu-mi pasă dacă am luat-o pe arătură pe alocuri. E mai sănătos așa. Dar să nu uit, îmi pare rău că nu m-am referit la cealaltă ea, ea care vorbeste altă limbă, când am spus toate astea. Iar tu, ăsta cu colțu mare, mai ia-te de mine, să mai vorbim și noi - sau spune-mi că-s acidă, deși-i un cuvânt prost.

Niciun comentariu: