marți, 22 februarie 2011

Te ucid.


Te ucid, iti spun.
Pe tine te ucid recunoascand ca ti-am ascund existenta ei,
a lor, timp de mai bine de 4 ani.
Pe tine mi-ar placea sa cred ca te-as ucide zambind cand ei vor pleca.
Tie iti pun ceva in ceai, probabil ti-as adauga si un cub in plus de zahar,
desi chiar si asa, n-am sa reusesc sa te fac o persoana mai placuta pentru cei din jur,
nici macar pentru unu, doua minute inainte sa-si faca efectul ceaiul.
Tu ai fost ucis. Ma dau de trei ori peste cap si te ucid si eu o data.
Alteta Ta nu-ti vei gasi pastilele.
Pe tine sper te ucid mintind ca nu mi-a placut defel cartea ce mi-ai daruit-o.
Ciocolata alba?
Tu ai doua vieti. Ma sinucid si promit sa vin si dupa tine.
Tie iti bat un cui in deget.
Pe tine am sa te iubesc.
Nu-ti fac rau tie, alor tai poate. Te ucid sigur.
Tu, tu cum naiba ai aparut si-a saispea oara?  
Ma gandesc sa scap de tine rapid; nu-ti mai fac nici o cafea. Si-ti pun si-o rosie in fata.
Pentru tine ma gandesc sa plec cu ea. Daca nu merge, iti ascund painea.
Tu vei avea parte de o moarte clasica- te ucid.
Am luat bilete pentru doi, la circ, randurile din fata.

Niciun comentariu: