sâmbătă, 12 februarie 2011

FUN

Asta trebuia sa fie un mass, dar m-am abtinut. Nu prea mult, caci il postez aici. :33

@Cat de curand, pe marile ecrane, 'JUST ADD ME'; personaj principal, subsemnata, Lazar Andrada, regizor, scenarist, coregraf, stilist, designer and stuff, Gucianu Luciana(Lucci Gucci, pentriu cei care au mai avut placerea de a se delecta cu operele sale.) Speram din suflet ca nu vor exista dispute intre noi pe baza coloanei sonore *nu ne-am contrazis care sa ia ultimul cornulet cu ciocolata, si-au sa existe probleme acum? Amandoua partile se indoiesc*. Proiectul este in desfasurare. De retinut ca aceasta este o incercare jalnica de a ne promova filmul, o comedie romantica banala, dar de care suntem mandre si pe care o vom sarbatori..imediat ce o vom finaliza. Scenaristul (Gucci) are idei marete pentru final, vrea ceva pompos si improscat cu ciocolata cat cuprinde. Desi probabil nu este permis, va pot oferi cateva replici gen 'Da, sunt!', 'Dar credeam ca-i atrag atentia intr-un mod pozitiv daca rad cu zgomot..probabil rasul meu a sunat a altceva..', 'Inca o data! Deja duce a cantec!', care, cat de curand, vor deveni celebre, stim. (nu stiti in ce imprejurari le-am nascocit, nu maraiti. xD) NU, NU PRIMITI BILETE IN AVANS! Totusi, acestea se pot procura de la mine, in schimbul temei la matematica(ciocolata inclusa), de ce nu, a unei carti, mai exact Gazda – de Stephenie Meyer, ori a unui bilet dus, oriunde in lume *undeva unde-i cald, te rog, undeva unde-i cald sa fie! ;33*, pentru doua persoane*me and my dear, dear, dear, dear, dear, dear, dear, dear, dear, dear, dear, dear, dear, dear, dear, dear, dear, dear, dear, dear, dear, dear, dear, dear…(moment de respiro).. dear, dear, dear, dear, dear,  fuckin’ dear friend, Lucci*, sau de la Luciana, in cazul ei in schimbul * DAU EDIT CAND SE HOTAHASTE:]*  P.s: la indemnul partenerei mele, imi cer scuze pentru mass, dar nu a incaput la status tot ce am avut de spus, iar poporul trebuie informat, ce pauza mea de publicitate? However, if you do not like this 'mass', keep calm and eat chocolate! ^ ^


Cea de care am vorbit si cu care am facut 'aceasta incercare jalnica de a ne promova filmul' e Luciana, bf, asta insemnand poate fi faptul ca niciodata in ATATIA ANI nu m-a facut o data sa am simt prost. ^ ^
Ca tot veni vorba, azi am fost singurica si a venit pe la mine si ne-am uitat la un documentar  la care dupa 10 minute am inceput sa barfim profii ca n-aveau dreptate. =)) 
Partea ce mai tare a fost cand ne-am uitat la film; am ras, imi venea sa o bat si am ras din nou. Pe la sfarsitul filmului au inceput sa cante aia, iar noi, foarte distrate fiind si cu lumina stansa, ne-am aprins telefoanele si cantam si noi, cu mainile sus si legadandu-le. :)) Ma rog, nu stiam versurile, dar publicul de acolo spunea 'hey, you' sau 'hey now', iar noi dupa ei. Am ras cu zgomot mult si bine. 
A fost fun, dar defapt mai toate datile cand ne gasim treaba sau facem ceva impreuna iese ceva de care radem, ne mai amintim ceva cand ne vedem din nou, iar daca prieteni de-ai nostri au nenorocul sa fie de fata.. :)))
Hai, seara frumoasa, ca eu am avut una! >:d<
p.s.: 'simpaticilor' =)))))) Asta inseamna sa fii calm, domle!

Niciun comentariu: