joi, 7 aprilie 2011

Replică. V




- Cât de urât scrii..
- Regret, dar sunt obișnuită să mă iscălesc doar pe trupuri. Uită-te numai ce rotunjimi au literele de pe pieptul, coapsele și șoldurile tale.
- .. o femeie ar trebui să fie mai cizelată. În toate. Și fără pic de vânătăi, părerea mea.
- Pic din pat de la o vreme. Și de când  mi-ai făcut rost de un alt rând de chei, nu mai am peste cine.
- Și ce-i cu tatuajele?
- N-avem ce trup iscăli, nu voiam să-mi trec ochii peste un altul, așa c-am încercat, prima oară de altfel, ceva cu ac, doar că pe al meu.

8 comentarii:

Bianca Dobrescu spunea...

Un „salvează-mă de mine”?
Mi-a plăcut!:D

Kiraa. spunea...

uh, mai mult sau mai puțin. sper deloc, defapt.
mă bucur mult! mă așteptam la chestii mai rele, avânt în vedere între cine e dialogul. :))

Bianca Dobrescu spunea...

;))

29 decembrie spunea...

ironic sfarsitul :).

Omul-Ancoră spunea...

Un raspuns si randuri de sarcasm. Cat de bine suna !

Kiraa. spunea...

@29decembrie: să zicem că într-o oarecare masură. mai nou fac mai multe decât vreau.. :)
@Un trup: ironie, sarcasm.. chiar s-au transmis? mă bucur că-ți place. :)

HnH spunea...

"ceva cu ac"..huh. s'un pic de durere in aparentul sarcasm nu crezi?

Kiraa. spunea...

@HnH: posibil, dacă așa sună. pentru fiecare poate suna altfel. deja 3 lucruri transmise involuntar. :]