duminică, 23 ianuarie 2011

Replică. II

       -Multumesc c-ai venit!  Haide, doar stii ca regret.
       - Sa nu vorbim despre asta. Si nu, nu regreti, nici nu-ti pare rau. Si nu te-ai gandit sa-mi spui asta decat cand am ajuns. Sa nu vorbim despre ce simti, pentru ca sunt doar o bucata de carne pentru tine. Vie, de cele mai putine ori. O bucata de carne vie. Mai ales atunci cand incepi sa-mi vorbesti.Si apoi pretinzi ca-ti pare rau de ce-ai spus, ca peste doua zile sa te intrebi da' ce a fost asa de grav in ceea ce mi-ai spus. Si eu am iesit naspa de fiecare data, pentru ca tu trebuia sa ierti, nu eu. Iar eu nu facusem nimic, sincer.. Ah, sa nu uit, le-am spus ce mi-ai propus. Le-am spus cum cu incredere mi-ai indrumat sa ma duc la dracu, ca sunt un om de nimic. Dar dau de tine zilnic.. Si ce m-am amuzat cand el mi-a spus sa-ti transmit ca e dracu in persoana, si ca-l vei intalni curand! Ah, am ras cu zgomot! Nu, nu-mi spune ca nu te asteptai sa fac asa ceva. Nu-mi spune ca tu credeai ca am sa tin in mine iar, ca am sa tin tin din nou doar pentru mine! Nu, le-am impartasit si lor. Si tin sa-ti spun ca el, el promitea a fi un drac pe cinste! Si te mai rog insistent, nu-mi transmite cu atata caldura ca sunt o tradatoare.. mai mereu m-ai vazut ca un caine. Iar pe ala daca nu-l provoci, nu marai la el, nu-l calci pe coada cum prea obisnuiesti sa faci, ti-e un prieten loial. Ca cei pe care i-ai considerat caini inaintea mea, erau turbati, nu s-au lasat prostiti, nu au avut rabdarea mea, a fost un risc care trebuie asumat.. Infasurati-va-n sfori, va indemn! Si sunteti goi! Atat de goi incat imi intoarceti ecoul cand va vorbesc despre incredere..
       - Serveste-te cu ce doresti.
       - Mersi.


p.s.: chiar nu ma intereseaza eventualele greseli.

6 comentarii:

Anonim spunea...

Ahh, ceva suna dureros. Anyway, bine scris >:D<.

Kiraa. spunea...

multumesc, apreciez. >:d<

Sαηdrα spunea...

frumos blog>:D<

Kiraa. spunea...

mersi.

Anca-Ioana Sandu spunea...

Infasurati-va-n sfori, va indemn!

Cât de mult îmi place replica asta :]
Îţi plac Steleverzi ?

Kiraa. spunea...

Steleverzi si multi altii. :">