luni, 3 ianuarie 2011

heya.

 Spre rusinea mea, nu am facut vreo postare cum ca vine 2011, ca a trecut 2010, de ce schimbari si chestii de genul am avut parte. Bullshits-nici nu intentionam s-o fac. Hm, sau poate da, sunt geloasa pe cei care au apucat, au avut dispozitia necesara sa posteze ceva-keep going. ^o^ Cu toate ca acum scriu o postare, nu am de gand sa va intreb chestiute, deoarece risc sa nu mai intrati pe blog, pentru ca sunt sigura ca zilele astea v-au fost adresate suficient cat sa nu vreti sa le mai auziti pana anul viitor. Am dreptate? Of course. Chiar daca tu nu te numeri printre aia care s-au saturat, o face marorijatea. _-_ Deci aceeasi chestie.
 Intentionez sa mai postez, stiu despre ce si cam ar veni scris, dar parca momentan nu ma cheama nimic, din pacate. Oricum, sper ca va va placea si-mi veti impartasi opinia voatra in legatura cu respectiva postare. Evident, va voi si citi si eu la randul meu. ^^
Alte noutati legate de mine? Da. Mi-am facut cont pe tumblr.com. Aici(click) ma puteti gasi. Hm, voi posta mai mult poze, ma pasioneaza mai mult. Ah, daca aveti careva cont, va rog, tipati! A, da, daca sunteti atenti la link, observati ca e aproximativ la fel ca cel de la blog, diferenta o face tumblr. Hai ca trebuia s-o spun si pe asta..o.o
 Uhh, se presupunea ca azi fac niste chestii, chestii importante pentru mine! T^T Din parti! N-am facut nimic din ce mi-am propus..Stiu, e vina mea. Ma rog, am sa le fac pe cele urgente maine, si poate o parte din celelalte.. Sunteti curiosi despre ce vorbesc, ai? Nu e nimic amuzant, chiar ar fi fost bine sa le fac pe cele urgente de azi.  E si maine o zi... Era un vers, nu mai retin melodia. xD
Oricum a fi, sper ca v-ati simtit bine de sarbatori, si toate cele bune!^o^
See ya.

Niciun comentariu: