vineri, 10 septembrie 2010

the last day. :[

Hi. xD
Asa cum se observa din titlu, azi e ultima zi, ultima zi de vacanta. (sambata si duminica nu se pun, EU nu vreau sa le pun.)
Tot azi ma intorc acasa, am stat destul pe capul sora-mii. Nu ca ei nu i-ar fi placut. :o3 Si mai e si Luciana, care, mititica, e pierduta fara mine.. =] I'm kiddin'!
Oricum a fi, eu vreau sa ma intorc curand! Toti de pe aici au fost draguti cu mine, si le multumesc.
No, no, noooooooo! Dar vine scoala, deci, mai mult timp cu unii colegi, mai multa actiune! =] Vara asta nu cred ca a fost asa cum mi-am imaginat-o, dar nu regret nimic din ea! Abia astept sa o vad pe moaca aia mica, aici ma refer la Adelina, sa o iubesc putin, putin cam mult, si sa ne contrazicem in legatura cu niste porcarii, ca mai apoi sa radem ca disperatele. Doh, dar vreau sa ma iau si Andreea...asa, putin, ca stie ca-mi place! Sau Miki..in fine, cu el ma calc pe coada, dar stie ca tin la el. :]
S-ar putea sa ne vedem mai rar, nu stiu cat de des voi posta.
Un sfarsit de vacanta frumos, va doresc! ^^

Niciun comentariu: