joi, 16 septembrie 2010

16 septembrie, 1996

Good..
Deci astazi e ziua mea, implinesc paisprezece anisori. :"> Da, da, stiu.. unii dintre voi imi urati fericire, sanatate si alte chestii dragute. Inca de dimineata am fost intampinata frumos, de Ovidiu, cumnatul meu, apoi de Luciana. ^^ Si la scoala sarira astia pe mine! :o3 Doh, in general m-am simtit bine.. Azi imi facui si "actul de identitate", cum tin ai mei mortis sa-l numeasca. =] Evident, nu m-a incalzit atat de mult sa vad cum a iesit poza..Oricum a fi, a trecut si asta.
Tanananaaaa! Am observat ca persoane cu care nu am mai tinut atat de bine legatura, imi ureaza si ele "La multi ani! :*". :"> La unele chiar nu ma asteptam..Ma bucur ca nu au uitat. Pentru mine conteaza. >:d<
Vreau sa le multumesc atat celor care mi-au zis, cat si celor ce o vor face. (nu conteaza cand isi amintesc, important e sa o faca. da, da, ma simt bine, recunosc!) Sunt in criza de timp, asa ca ma opresc aici.
Good..

Niciun comentariu: