luni, 19 decembrie 2011

mult


mă înţep în stele,
le scuip
şi mă înalţ
să-mi sărut viermii
pe creştet.
viitoru-mi e băgat în seamă
de frivoli
şi sughite tot mai des
- nu trebuie să fiu fluidă
să ştiu că mă înghite
cu nesăţ.

mă trezesc gândind că
nu mă culc cu faţa la geam
ca să-mi amintesc
visul din noapte,
ci să nu uit că m-am crescut
să am unul.

mă sperii când realizez că
n-am răbdare să ţin
nici macar la
bucăţi de carne,
că mi se apleacă de interioare.
de altfel
m-aş putea usor identifica
cu tot ce vă scandalizează.

mă complac
şi vorbesc mult.

7 comentarii:

...Stefix... spunea...

Mirific!

Anonim spunea...

Ar treb sa vadă asta profa de română :*e foarte făină poezia:x

Blue spunea...

Si-ti dezvalui frumusetea...

Kiraa. spunea...

ih, ii spui frumusete..

Maia spunea...

si totusi neajuns

Ocup un loc imaginar spunea...

Bucatile de carne nu pot fi iubite, ele sunt destinatee gustarii. Hrana pentru trup. Vorbele ajuta, uneori.

Kiraa. spunea...

http://kiraastuff.blogspot.com/2011/03/atingere.html

aprecierea mea pentru cuvintele tale..