luni, 16 mai 2011

16 mai 1985.

26 de ani, ha? mult, neica, mult! si tot mica esti. ieri aveam si eu atat. de fapt nu, n-aveam. dar voi avea si eu. cand am sa-i implinesc, am sa-ti amintesc ca esti cu doispe ani mai mare si ca te iubesc mai mult decat te iubeam acum.. tot doispe ani. pentru ca stii, sentimente de astea cresc, si cresc, si mie-mi ies si pe gura. cel  putin asa-s eu. la tine e la fel, nu? stiu ca am dreptate, acum paispe ani nici nu voiai sa ma vezi. acum, uite, imi spun Codobleaura. asa-i ca suna al naibii de bine? chiar, noi ne spunem de mult asa mult timp. stiu ca peste doispe ani, tot asa ne vom spune. sau poate chiar mai frumos. ca tot veni vorba de frumos, sper sa-ti placa totusi cadoul meu, care defapt l-am luat pentru mine, c-am fost nesimtita si mi-am amintit tarziu ca n-am sa mai am bani. dar stai linistita ca e fain! :D tata nu stiu ce ti-a luat, dar zici ca a facut provizii. a cumparat si niste sticle de ceva, nu stiu exact de ce, plus niste chestiute din alea de care iti plac tie. asa a zis. vaai, si vine si Ovidiu(sama) incoa, nu? sunt curioasa el ce ti-a luat, ca  stiu ca asta asteptai, caprelnita! frate-tu ti-a urat ceva azi? cu mine n-a mai vorbit de cand a venit acasa; nici pe mess nu l-am vazut, ca asa colt mare cum e, imi place mult sa mai vorbesc cu el. si stai linistita ca am facut curat, mai fac pana vii tu. mai e cam o ora si ceva pana ajungi, nu? sper sa nu ma mananci. ah, uite-l pe tata, vorbeste la telefon cu tine. spunea ceva de sapte fara zece. na, eu sper ca te-ai imbracat bine, iar se pisa...

edit: nu te-ai imbracat, si nici pe Ovidiu nu l-ai adus... dar tu stii ce frumoasa erai?

7 comentarii:

Unknown spunea...

cat de genial ai scris asta. felicitari !

29 decembrie spunea...

la multi ani pentru . . .

Kiraa. spunea...

Ramona. pe surioara mea o cheama Ramona. <3

29 decembrie spunea...

sa fie fericita si sa te bucuri de ea :*
frumos sa ai o sora, minunat !!

Kiraa. spunea...

aw, merci, si ea iti multumeste! e cea mai cea dintre toti. :*

Jimmi spunea...

cat de frumos..sa'ti traiasca si asa impreuna sa ramaneti toata viata:)

Kiraa. spunea...

multuu :*