duminică, 12 decembrie 2010

Magie ieftină.

Nota: ma roade. si e greu sa incepi, restu vine de la sine.
Nota: e posibil sa regret(din nou) toate cate voi spune.
      Mi s-a acrit de promisiuni. De cele pe care poate nu le vreau duse la capat..
      Si-mi spune ca imi va fi mai bine, voi fi fericita, voi avea aproximativ tot ce vreau, voi avea viitor, nu va trebui sa-mi fac griji pentru diverse chestii, voi avea stabilitate, ma voi acomoda. DAR ar trebui sa recunoasca faptul ca ar face asta pentru a avea constiinta curata, pentru siguranta psihicului sau, pentru a nu avea remuscari, nu pentru binele meu. E chiar josnic!
      Si foloseste cel mai infect mod de a ma convinge sa ajut sa le realizeze: SANTAJ EMOTIONAL. Inconstient, poate, o face!
      Si macar daca ar fi adevarat, dar nu e. Cum imi poate spune ca-mi va fi bine, va fi frumos, daca ma face sa ma mananc pe din-nauntru, sa ma gandesc la chestii pentru care niciodata nu credeam ca voi acorda timp, sa-mi fie, uneori, sila? Sila, corect, nu exagerez. Mi-ar fi atat, dar atat de bine cu ei..
      Si mi-e atat de ciuda ca nu-i pot urla in fata toate cate face.. Si mereu trebuie sa ma abtin.. *trebuie-pacatos cuvant!*
      Si mai sunt si toate criteriile dupa care se ghideaza, superficialitatea chestiilor pe care le spune, felul in care selecteaza doar ce-i rau, modul bolnav de A CREDE ca are dreptate.. E naspa, sincer va spun.
      Si sunt mai multe, si-s ascunse, si-s arse, si nu-s bune! Sa nu-l crutati!
p.s.: pentru apropiati: daca ati identificat personajul, tineti pentru voi, nu-i spuneti, va rog >:d<

3 comentarii:

Gracielle spunea...

imi place cum postezi :)
keep going :*

Kiraa. spunea...

multumesc.

Anonim spunea...

Foarte bun inceputul <3.