duminică, 10 octombrie 2010

Asculti?

Voi ascultati versurile? Si aici ma refer la melodiile in alte limbi.
Multi dintre voi spuneti mai mult decat convinsi, ca da. Nu, dragi spiridusi in miniatura, nu ascultati. Daca ati prins 3-4 cuvinte din toata melodia, pentru voi e deja trasa pe nas. 
Pana nu  multa vreme, si eu faceam fix aceeasi chestie. Ascultam o data melodia, imi placea ritmul si alte chestiute, apoi o declaram "printre preferate".  Evident, nu ma oboseam sa citesc sau sa ascult versurile . ^__^
Usor, copii, ca nu-i asa. Ma uitam la Luciana(deja v-ati obisnuit cu numele ei, cred). Pe ea nu o prea auzeam cu melodii preferate, ci melodii care-i plac. Si, supriza, cand ascultam melodiile ce-i plac, ea stia atat versurile(ma rog, marea majoritate), cat si ce transmite, ce vrea sa spuna melodia. Mi s-a parut o cheste destul de..mare.
Ce-ar fi daca ati asculta Three Doors Down- When I'm Gone?
Sau, mai bine, o melodie pe care o cunosc ceva vreme si o stiu de la Luciana: Måns Zelmerlöw- Hold on 
De precizat ca prima melodie o ascult eu, nu ea. Ea e genul mai pozitiva. Si mai nou se ia de inaltimea mea. ~.~ Trist.
A, da, era sa uit. "It's like ten thousand spoons when all you need is a knife..." Il stiu de la Mio, si mi se pare genial! Si ca tot veni vorbaaaa... 7 ANISORI, MIO, 7 ANISORI! :o3 (doar pentru cunoscatori. ^__^)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ma bucur ca ai subliniat aceasta idee, de intelegere a versurilor. Si eu sunt de aceeasi parere.

Kiraa. spunea...

ma bucur ca avem atatea in comun.